Monday 29 June 2015

Books from Shropshire


Idag väntade ett paket på mig när jag kom hem från jobbet. Jag trodde det var min platta jag skickat iväg för reparation. Men till min stora förvåning var det en hälsning från en vän i Shropsire, England. Jag hälsade på några vänner där 2013 och de tog med mig på en shoppingtur. Vi träffade på en dam som sålde intressanta barnböcker i en lite shop. Där fick jag en bok och jag lovade ta med den till mina vänner i Kamerun. Jag skickade en hälsning från Kamerun med lite bilder som visade lite hur mycket barnen uppskattade boken. De äldre läste den för de yngre och de älskade att titta på bilderna och måla av dem dessutom.

Tänk vilken välsignelse att nu få ännu en hälsning från England med fyra nya böcker. Dessa kommer jag ta med mig på min nästa resa till Kamerun eller Nigeria. Tack Margaret!